وکیل دعاوی پزشکی
نوشته شده توسط : hi

وکیل جرایم پزشکی بیان می دارد، پزشکان مطابق با قانون دارای مصونیت می باشند. این مصونیت با توجه به شغل حساس و خاص و البته مقدس پزشکان به ایشان اعطا شده است. چرا که پزشکان با ودیعه الهی که همان جان انسان است در ارتباط هستند. ولیکن چنانچه در فرض بروز تقصیر و یا عدم رعایت نظامات پزشکی و اهمال و عدم مهارت و دیگر موارد مقرر در قوانین مدون، پزشکان نیز قابل تعقیب کیفری می باشند.

وکیل شکایت از پزشک در ادامه بیان می دارد، به اعمالی که در اثر قصور پزشکی در راستای امور پزشکی که شامل انجام عملیات درمانی در مطب های خصوصی خود و یا درمانگاه ها و بیمارستان ها مرتکب می شوند، جرایم پزشکی گفته می شود.

وکیل دعاوی پزشکی و لزوم آن

وکیل دعاوی پزشکی در تشریح عنوان فوق بیان می دارد، گستردگی خدمات پزشکی موجب شده است که به همین تناسب تعداد شکایت های طرح شده علیه پزشکان از طرف بیماران یا از طریق وکیل شکایت از پزشک نیز افزایش یابد. لذا سوالات متعددی در خصوص نحوه شکایت از پزشک، مراحل رسیدگی یا مرجع صالح برای شکایت از پزشک، نحوه گرفتن دیه از پزشک و یا سایر تخلفات انتظامی پزشکان به ذهن بزه دیدگان این حوزه مطرح می گردد، موسسه حقوقی و داوری وکیل در مشهد با کادری مجرب از وکلای پایه یک دادگستری متخصص در دعاوی پزشکی می تواند یه شما در طرح شکایت کمک کند.





:: برچسب‌ها: وکیل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: